Stránky

úterý 17. listopadu 2015

OOTD


Nevím proč, ale vždycky když fotím fotky nějaké outfitu, tak nikdy nevím jak se mám tvářit. Když se na ty fotky potom podívám v počítači, tak se sama sobě absolutně nelíbím a připadám si divně :D. Outfit je focený v pátek, kdy jsem šla s kamarádkami do čajovny a pak na drink (já nealkoholický, protože jsem řídila). Na sobě mám oblíbenou dlouhou vestu z F&F, khaki top z H&M, kalhoty taktéž F&F a kabelku New Yorker, kterou jsem neměla na sobě pár let, ale připadala mi jako super oživení už tak tmavého outfitu.






 Máte taky problém s tím, že se sami sobě na fotkách nelíbíte? 
Dejte mi vědět do komentářů :).

2 komentáře :

  1. Ani mi nehovor, vždy urobím veľké množstvo fotiek a ani jedna sa mi nepáči, niekedy si pripadám na nich ako idiot a pri tom ostatní na nich vyzerajú tak normálne;D Veľmi sa mi páči tá vesta!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň, že v tom nejsem sama :D Děkuji, asi nejlepší úlovek ze slev v tomhle roce :)

      Vymazat