Stránky

neděle 12. července 2015

Top 5 June/ Červen

Trošku se zpožděním tu mám dneska Top 5 za minulý měsíc. V práci jsem skoro denně 10 hodin a i když dělám na recepci v hotelu, tak 10 hodinové postávání není taky nic moc. Takže když přijdu domů, tak jsem zralá jít tak akorát do postele

A little too late I have for you Top 5 of July. I am almost 10 hours a day at work and when I come home I go to sleep immediately. Ok so here is my Top 5 ↓

Bílé slip-ony

Tak dlouho jsem po nic toužila. Tyhle jsou konkrétně z H&M a narazila jsem na ně ve slevách, určitě si dokáže představit mou radost, když jsem za ně nemusela dávat 800, ale "jenom" 350 :)).































Smoothie

Smoothie je ideální svačinou na léto. Je plný vitamínů a zasytí. Tenhle co vidíte na fotce je jeden z mých nejoblíbenějších. Obsahuje: jahody,maliny a borůvky


Domov/home

Oblíbené místo za červen je určitě domov, jak jsem celý rok přes týden na kolejích a domů jsem jezdívala jenom na víkendy, tak jsem si opravdu úžívala, že jsem celý týden doma a vím, že už nemusím v neděli odjet pryč.





























Dar od boha/ C.R.A.Z.Y

V poslední době jsem se na filmy moc nedívala, ale tento mě opravdu zaujal. Je to o mladém klukovi, o kterém si matka myslí, že má sílu uzdravovat lidi, samozřejmě je to nesmysl, ale lidi tomu věří. Další věc, která se tam řeší je jeho orientace, film se odehrává  v 70. letech, takže gayové ještě nemají takové práva jako teď. Hlavní postava se tam snaží najít sama sebe a posléze i jeho otec pochopí, že musí mít rád svého syna takového jaký je. Film určitě doporučuji :).


Ed Sheeren - I see fire

Ed sheeren je asi můj nejoblíbenější sólový zpěvák a tahle písnička mi hraje skoro pořád. Jak z klipu určitě poznáte je to z Filmu Hobbit. Na přemýšlení ideální písnička.


Kdyby jste měli nějaký tip na dobrý film nebo písničku, určitě mi hodně do komentářů název nebo odkaz :))
Mějte se krásně!

Žádné komentáře :

Okomentovat