Stránky

pátek 3. července 2015

New in: Birkenstock






























Tenhle typ bot jsem chtěla už strašně dlouho, ale pořád jsem nebyla rozhodnutá jestli v nich budu mít odvahu vyjít jen tak ven. No a světe div se, od té doby, co jich mám, tak jsem na sobě neměla jiné boty. Na léto jsou naprosto ideální. U těchto bot platí, že je buď milujete nebo nenávidíte. Ale věřte mi, že hned jak si je obujete, si je zamilujete. Pro mě je to naprostý must have pro tohle léto. Jediné, co bych na nich změnila je ta zlatá přeska, ale určitě nebude problém ji přestříkat na černo :)

I totally love these shoes. The birkenstock are the most comfortable shoes I have ever worn. You can love them or hate them. There is anything between. But believe me, if you put on, you will love them. I thing these shoes are the must have of this summer. I prefer if it was all black, but I can respray them :)

Žádné komentáře :

Okomentovat