Stránky

úterý 30. června 2015

Inspo board #5

Konečně mám prázdniny a můžu se věnovat blogu. Skončila jsem už ve čtvrtek, ale měla sem docela práce se sháněním brigády, tu jsem naštěstí našla hned v místě, kde bydlím. Ráda bych, co nejdřív vyfotila nějaký outfit, aby mohl být článek a mám už tak z půlky nachystaný článek New in, který vyjde ve čtvrtek. Dneska jsem si pro vás připravila inspo board po skládaný z obrázků z mého tumbleru, kde mě můžete sledovat pod jménem itsmartyna852. Protože je začátek léta, vybrala jsem spíše letní fotky/obrázky. 

Finally I have holiday and I can work on blog. My exams ended last week, but I had to find a job, so  I dont had a time for blog. Next post its going to be New in and than I want to take a picture of OOTD. Today a i have for you Inspo board and its all about summer!
You can follow me on Tumblr itsmartyna852
(I´m sorry for my bad English)












Žádné komentáře :

Okomentovat