Stránky

středa 21. ledna 2015

OOTD and random pictures

Dnes tu mám pár fotek z posledních dní. Teď toho mám do školy opravdu hodně a ani nevím na co se mám učit první. Dneska jsem psala docela těžkou zkoušku, a tak jsem si pak zašla do H&M se trochu odreagovat. Zkoušela jsem si pár věcí, ale nic mi nesedělo, pak jsem si řekla, že se zajdu podívat do C&A, kam nechodím moc často, ale vždycky, když tam zajdu, tak objevím něco super. Tentokrát to byly slip ony ♥. Na konci najdete i můj dnešní outfit :)




























































Po dlouhé době jsem měla na sobě khaki kalhoty ze Zari a protože dneska bylo poměrně teplo vzala jsem si jenom koženou bundu a na ni ještě chlupatou vestu.

4 komentáře :

  1. Sú super, poškuľkovala som po nich už aj ja :D
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/disappointing-productssklamanie-z.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sem strašně moc chtěla už v létě, ale nikdy jsem nenašla moji velikost, tak když jsem viděla tyhle, tak jsem je tam prostě nemohla nechat :D

      Vymazat