Stránky

sobota 24. ledna 2015

Movie tips

Za poslední dobu jsem viděla opravdu velkou spoustu filmů ( no jo, ta prokrastinace). Nejraději mám filmy, které jsou natočené podle skutečných událostí, sci-fi a drama. Filmy, které Vám dnes představim spadají právě do těchto kategorií.



Příběh Stephena Hawkinga a jeho už bývalé ženy Jane. Film je zpracovaný podle knížky Travelling to infinity - My life with Stephen, kterou samozřejmě napsala Jane Hawking. Naprosto mě dostal herecký výkon Eddieho Redmayna, který už za jeho počin získal Golden Globe a myslim si, že ho nemine ani výhra na Oskarech. Je to především příběh o lásce a oddanosti než o věděckých objeveh Hawkinga a to je mi na tomto filmu sympatické. Dozvídáme se trochu víc o člověku, kterého nezlomila ani tak strašná nemoc, kterou trpí.


Na film, který jsem se především těšila kvůli Jimu Parsonsovi. Jim, který ztvárňuje trochu podivného Sheldona v Teorii velkého třesku nám ukazuje, že dokáže taky zahrát vážné role. Film nás zavede do roku 1981, kdy v Americe vypukne nová nemoc, která později dostane název AIDS. Nemoc, která byla (je) nazývána nemoc gayů. Herecké výkony bych vychválila do nebes, opravdu skvělé obsazení až možná na Julii Roberts, u které mi přišlo, že chvílemi přeháněla. Film je natočený podle divadelní předlohy se stejným názvem.


Další film, který vychází ze skutečných události je The imitation game. Film o rozluštění Enigmy, díky kterému se svět dočkal dřívějšího konce 2. světové války. Ten velký muž, kterému moc nevěřili byl Alan Turing. Jeho život neskončil zrovna šťastně, protože se později přišlo na to, že je gay, byl donucen brát prášky, kterého měly změnit. Kvůli tomu spáchal rok poté sebevraždu. Opět skvělé obsazení, kterému dominuje herec Benedict Cumberatch, který stvárnil hlavní roli, Alana Turinga.


Film Interstellar nejspíš většina z vás zná. Film mě ze začátku moc nebavil, ale hned jak se to začalo odehrávat ve vesmíru, tak to dostalo úplně jiné rozměry. Myslim si, že to bude asi jeden z nejlepších filmů, které jsem kdy viděla. Celkové zpracování na mě velice dobře zapůsobilo a k filmu se budu určitě ráda vracet.


Film je natočený podle stejnojmenné knížky, kterou bych si ráda přečetla, protože film se mi opravdu hodně líbil. A naprosto obdivuji, jak to David Fincher natočil, O tomhle filmu nechci moc prozrazovat, protože jeho zápletka Vás úplně dostane. Mě teda aspoň opravdu zaskočila. Další geniální podívaná.


Z trošku jinýho soudku je Maleficent, u nás známa jak Zloba- královna černé magie. Je to Šípková Růženka tak trochu jinak. I když Angelinu Jolie moc nemusim, tak se na tento film opravdu dobře dívalo. Hlavně prostředí, se kterým si Američani dobře vyhráli, je úžasné. Film je spíš na takové to odreagování se.


Pokud taky máte nějaký tip, na dobrý film, budu ráda, když se o něj podělíte do komentářů :).




4 komentáře :

  1. Z tvého výčtu filmů znám jenom drama Zmizelá, je to film, který mě po dlouhé době opravdu zaujal. Jinak mou srdcovkou je Americká krása.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus i ty další, opravdu stojí za to :) Na Americkou krásu jsem se už kdysi chtěla podívat, ale pak jsem na to zapomněla, díky za připomenutí :)

      Vymazat
  2. gone girl je skvele! ted ctu i knizku) a chci videt theory of everything)
    skvely seznam tu;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com
    www.facebook.com/bridgeofmemoriesblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Knížka musí být určitě skvělá, musim si ji co nejdřív koupit :)

      Vymazat