Stránky

úterý 3. června 2014

L.A. T-shirt


Tak tohle je to nové tričko, o kterém jsem psala v minulém příspěvku. Strašně se mi líbí a už mi ho pár lidí i pochválilo, takže snad se bude líbit i Vám. Dneska sem měla strašně pohodový den, dopoledne jsem byla na nehtách a potom jsme si se sestrou zašli na vynikající oběd, protože se nám nechtělo vařit. Měla sem skvělé kuřecí prsa plněné nivou a oříšky, určitě to musim někdy vyzkoušet doma. Sestra měla kuřecí prsa na grilované zelenině, které taky vypadali moc dobře. Do restaurací chodim ráda, líbí se mi ten pocit, že po dobrém jídle nemusíte vstát a jít umývat nádobí nebo sklízet ze stolu, protože to za Vás udělají druzí :D
Co Vy? Chodíte rádi do restaurací? :)






Jeans: Bershka
T-shirt: Gate 
Shoes: No name
Bracelet: I am
Necklace: Takko
Sunglasses: H&M
Handbag: objednaná z Anglie

2 komentáře :

  1. Tričko sa mi páči pojdem ho očíhať do gatu. :-D

    http://youtu.be/f8xE8codS3A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je takové oversized, takže je velice pohodlné a je i trošku průsvitné :))

      Vymazat