Stránky

sobota 21. června 2014

20.6.2014



Včerejší den sem strávila v Brně, musela jsem jít k doktorovi na kontrolu. Zvolila sem tento docela jednoduchý outfit, původně jsem si chtěla obléct sukni , ale když jsem ráno vstala, tak jsem zjistila, že je venku docela zima, tak jsem se radši rozhodla si obléct rifle. Odpoledne už bylo líp, takže mě v tomhle zas bylo horko. Nesnáším takové dny, kdy je ráno úplně zima a odpoledne je už zas na umřítí. Každopádně to byl super den, obešli jsme se sestrou i nějaké obchody a nakoupili si pár nových věcí. Příští post bude určitě HAUL, kde Vám to všechno ukážu.


 Košile uvázaná kolem pasu se mi líbí a asi to tak budu nosit častěji.




Jeans: Ann Christie
Jacket: Takko
T-shirt: Tally Weijl
Shirt: Gate
Hat: H&M
Shoes: Humanic
Bag: No name
Sunglasses: H&M


Žádné komentáře :

Okomentovat