Stránky

čtvrtek 3. září 2015

Rome OOTD

Dneska tu mám ten slibovaný jeden outfit, který jsem vyfotila na dovolené, bylo dost horko a věřte mi, že kdybychom nešly i do Vatikánu, tak se obleču určitě míň. Chtěli jsme se jít podívat do baziliky sv. Petra a tam vás nepustí pokud budete mít odhalené kolena nebo ramena, proto jsem se rozhodla pro tento outfit s dlouhou sukní (v bazilice jsem měla na sobě ještě kimono). Bazilika mě tak úplně nenadchla, ale výšlap na kopuli stál za to, je odtud krásný výhled na celý Řím. Takže pokud se do Říma chystáte určitě by jste tohle místo neměli vynechat :)






Skirt: H&M
Crop top: Stradivarius
Handbag: Berschka
Hat: H&M
Sandals: Deichmann



3 komentáře :

  1. Klobúčik je super! :-) Pristane ti! Tá kabelka tomu dáva dobrý efekt :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle outfit je pro mě inspirativní, ikdyž v teplém skoro letním počasí raději chodím v bílé místo černé. .-)

    OdpovědětVymazat