Stránky

sobota 6. prosince 2014

Xmas shopping



V pátek jsem konečně vyrazila na vánoční nákupy! Obvykle to nechávám až na poslední chvíli, ale tento den byl jediný, kdy jsem na to měla čas. Celý příští týden budu ve škole a ten další už mám taky plný. V Brně jsme strávili několik hodin a bylo to celkem peklo něco sehnat, ale naštěstí jsme nakoupili vše a jediné co zbývá je koupit balící papír :). Chtěla sem si vybrat i něco pro sebe, ale nějak jsem neměla ani náladu po těch obchodech chodit už. Ve čtvrtek 18. se chystám do Prahy, tak snad si tam něco vyberu.
Co vy máte už nakoupeno? Nebo to necháváte na poslední chvíli? :)

































Jacket: New Yorker
Sweatshirt: Gate
Jeans: F&F
Boots: Botovo
Necklace: Forever 21
Watches: Ann Christie

1 komentář :

  1. Tyhle barvy mám strašně ráda na podzim a na zimu, super outfit :)

    OdpovědětVymazat