Stránky

pondělí 3. listopadu 2014

Scandinavian blogger

Dneska jsem si pro Vás připravila seznam mých nejoblíbenějších severských blogerek. Holky ze Skandinávie mě inspirují asi nejvíc a jejich styl je mi velice blízký. Určitě některé budete znát, jsou poměrně známé už i u nás. Sleduji jich mnohem víc, než jsem tady uvedla, ale článek by byl moc dlouhý, tak třeba někdy udělám pokračování. Snad Vás některá inspiruje tak jako mě :).


Fanny Lyckman

Fanny mám velice ráda a zbožňuji jak se obléká, kéž bych měla takovou kuráž dělat to jako ona. Její styl je přesně to, co se mi líbí. Její 23 let a žije ve Stockholmu ve Švédsku.
Blog

Josefin Dahlberg
























Josefin je 25 a pracuje jako vedoucí redakce Modette.se. Na svém blogu píše o dění v redakci a o svém bohémském stylu. Co je mi na ní sympatické je to, že je to taky milovavnice klobouků jako já, i když na její sbírku ještě nemám :).
Blog

Marianna Mäkelä

































Kdo by neznal krásnou Mariannu. Je jí 24 a žije v Helsinkách ve Finsku. Blog si založila v roce 2008 a nyní patří k nejčtenějším ve Finsku. Její styl je velice osobitý a každý outfit dokáže něčím ozvláštnit. 
Blog

Bea  Hansson 






























Tak tuhle blogerku sleduji především kvůli fotkám a to né ani tak kvůli těm outfitovým, ale těm z jejího běžného života. Prvním jsem ji začala sledovat na instagramu a později se podívala i na její blog. Dá se říct, že to co má na instagramu najdete i na blogu. Přidávám odkaz na obojí. 
Blog
Instagram

Angelica Blick
























Angelice je 22 let a pochází z města Linköping, ale nyní žije ve Stockholmu. Blog založila v roce 2009 a od té doby získala desítky ocenění např.: Nejlepší blog, nejlepší mezinárodní blog a nejlépe oblečená na párty...Je jich opravdu několik a další si můžete přečíst na jejím blogu.  V roce 2011 navrhla velmi úspěšnou kolekci pro Nelly. Její styl bych přirovnala k Fanny Lyckman.
Blog
Erica  Mohn Kvam



























Ericu si prostě musíte zamilovat. Pro mě je to jedna z nejsympatičtějších blogerek na světě. Její blog není čistě fashion, ale spíš ve stylu lifestyle. Přispívá skoro denně a to i fotky ze svého života, její rodiny a kamarádů. Má né-méně známou sestřenici Auroru Mohn, která je taky velice úspěšná blogerka.
Blog

Žádné komentáře :

Okomentovat